vineri, 9 noiembrie 2012

Prietena mea Amina

Amina este o buna prietena de-a mea. Ma cauta intr-o zi si-mi zice: "Hai sa organizam un concurs foto cu colegii mei de clasa!". N-am putut rezista si cu mare drag m-am mobilizat. Pe Amina o stiu de cand a aparut pe lume si am avut bucuria s-o vad  evoluand de la stadiul de bebelus la frumoasa postura de eleva (era sa scriu domnisorica, dar nu vreau sa aiba probleme la scoala). Asa ca impreuna cu Amina o sa jurizam fotografiile elevilor din clasa a III-a A. Doamna profesoara Eleonora Dobre-Francea va fi alaturi de noi si sunt convins ca-si va apara fiecare prichindel din clasa a III-a A. Asa sunt cadrele didactice devotate acestei nobile misiuni de formare a generatiilor viitoare. O sa cautam sa fim si exigenti, dar si intelegatori, iar cele mai frumoase si interesante fotografii vor fi rasplatite cu carti. Si astazi ma gandesc cu mare placere la cartile pe care le-am primit ca premiu pe vremea cand eram si eu ca voi. Si pentru a dovedi ca Amina este o veritabila organizatoare de concursuri foto postez cateva fotografii primite de la ea.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu